[Fotoverslag] Nagenieten van het Marketing & Design Congres 2015

  • Design
  • 20 jun 2015 @ 10:02
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Marketing & Design Congres

Voor wie het Marketing & Design Congres bij Mercedes-Benz heeft moeten missen, of voor wie juist wil nagenieten van een inspirerende dag: een overzicht van de dag in beeld.


De zesde editie van het Marketing en Design Congres vindt plaats bij het hoofdkantoor van Mercedes-Benz, in Utrecht.


De nieuwste editie van MarketingTribune, helemaal in het teken van Design
Een zaal vol designers, marketeers en journalistenDagvoorzitter Tom Dorresteijn met spreker Frank Houben van KLM. Dorresteijn over het werk van zijn eigen Studio Dumbar: "Als het niet goed is gaan we door, desnoods op eigen kosten."Frank Houben (KLM): "Mijn boodschap is: engage." 


Mark Hoevenaars (VanBerlo) gooit de knuppel in het hoenderhok: "Ja, ik ga vrienden maken vandaag"Lunch met broodjes, salades en verse sapjesTaco Carlier op een VanMoof met afstandsbediening én track & tracesysteem. Die van zijn broer is de vorige dag gejat, maar dankzij het systeem weer teruggevonden: de vierde gejatte VanMoof die weer op zijn plek is. Alles is groot, ruim opgezet en van glas bij Mercedes-Benz
Tot slot de vraag der vragen: wat zat er in de goodie bag?

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken